نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
معاوضه ورزشگاه اختصاصی بوكاجونیورز با پوگبا

معاوضه ورزشگاه اختصاصی بوكاجونیورز با پوگبا

سنگین‌ترین و در عين حال عجيبب‌ترين پیشنهاد برای پل پوگبا از سویِ كارلوس توز هم‌بازی سابقش ارائه شد!

 

این روزها همه در مورد پوگبا صحبت می‌كنند. كافیست نام او را در گوگل تایپ كنیم تا به سه میلیون و نهصد و ده هزار لینك مواجه شویم. صفحات ابتدایی نتایج این جستجو همگی توجهات را به سمت حرف و حدیث‌های ترانسفرینگ او نشانه رفته است. در چنین فضایی چندان عجیب نخواهد بود كه پایِ كارلوس توز مهاجم سابق یووه در بوینس آیرس نیز به غائله‌ی پوگبا باز شود.

 

اما ماجرا از این قرار است كه شبكه تلویزیونی ESPN آمریكا در گفتگو با كارلیتوس نظر او را در خصوص احتمال همبازی شدن با او و انتقال این بازیكن فرانسوی به آرژانتین جویا شده است.

 

مهاجم 32 ساله بوكاجونیورز هم كه به خوبی غیرممكن بودن این سوال را متوجه شده با زبانی طنازانه و البته خنده اینگونه پاسخ داده است:

 

برای خرید پوگبا اول از همه باید «La Bombonera» (اشاره به ورزشگاه اختصاصی بوكاجونیورز) را بفروشیم!

 

او در مورد دیبالا هم در اظهارنظری كوتاه گفته است:

 

پائولو پسري عالي و بازيكني بسيار قدرتمند است. او قطعاً جزو آن دسته از بازیكنانی است كه می‌تواند در زمين تفاوت ایجاد كند. (روند هر بازی را با ویژگی‌های منحصر به فردش تغییر دهد!)

 

كارلوس توز مهاجم سابق یووه، تابستان گذشته با مبلغی معادل شش و نیم میلیون یورو به باشگاه بوكا جونیورز آرژانتین (تیمی كه فوتبال را در آن آغاز كرد) پیوست.

 

گفتنی است با توجه به قدمت بیش از هفتاد سال استادیوم «Estadio Alberto J. Armando» اظهارنظر توز به نوعی نشان‌دهنده ارزش و بهای بالایی است كه او برای هم‌بازی سابقش قائل است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: